Kontrast
Rozmiar czcionki
Zapraszamy do Kancelarii Ogólnej
w holu Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku
w godzinach:
Poniedziałek 8:00 – 17:00
Wtorek 7:30– 15:30
Środa 7:30– 15:30
Czwartek 7:30– 15:30
Piątek 7:30– 15:30
* * *
Wydział Spraw Obywatelskich informuje,
że wydawanie dowodów osobistych, składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego jak i sprawy dotyczące zameldowania
jest możliwe w:
poniedziałki 8:30-16:30, od wtorku do piątku 8:00-15:00.
* * *
Kasa czynna jest:
poniedziałki 8:15-15:30
od wtorku do piątki 7:45-15:00
* * *
Kontakt: 61 8 170 411
Urząd Miasta i Gminy w Kórniku
Pl. Niepodległości 1
62-035 Kórnik
Nasza misja to:
- pomoc w załatwianiu spraw w Urzędzie
- rzetelna informacja
- sprawna obsługa
U nas możecie Państwo:
uzyskać informacje:
- o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, czyli gdzie, jak i w jakim terminie sprawę można załatwić,
- o zakresie funkcjonowania Urzędu i innych jednostek organizacyjnych gminy.
- jeżeli Urząd nie będzie właściwy do załatwienia sprawy, poinformujemy Państwa gdzie można się zwrócić z danym wnioskiem.
wszechstronną pomoc:
- w wypełnianiu druków urzędowych,
- w kontaktach z pracownikami merytorycznymi poszczególnych wydziałów,
- w potwierdzeniu kompletności wymaganych załączników,
- we wszystkich innych sytuacjach tego wymagających.
ponadto możecie Państwo:
- otrzymać karty usług, formularze wniosków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie,
- złożyć korespondencje (wnioski, podania itp.) kierowaną do Urzędu, my ją rejestrujemy i niezwłocznie przekazujemy według kompetencji,
- uzyskać kserokopie dokumentów dla celów urzędowych.
Jeżeli masz wątpliwości i nie wiesz jak sobie poradzić – pytaj w Kancelarii Ogólnej Urzędu.