Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
2020-07-29

Umów wizytę w urzędzie skarbowym, nowe zasady obsługi bezpośredniej

• Od 17 sierpnia zostanie udostępniony nowy model obsługi bezpośredniej podatników.
• Sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty.
• Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.


Nowy model obsługi od 20 lipca ruszył pilotażowo w czterech urzędach skarbowych naszego województwa: w Koninie, Lesznie, Pile oraz Wrześni. W drugim etapie – rozpoczynającym się 3 sierpnia – modelem tym zostaną objęte kolejne urzędy skarbowe Wielkopolski, a od 17 sierpnia zacznie on funkcjonować także w urzędach poznańskich – w tym również w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Poznaniu.
Wizyty rezerwować będzie można od 4 sierpnia. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie pod numerami telefonów wskazanymi w tej zakładce lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty" zlokalizowanym blisko wejścia.

- Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.

Oczywiście nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.

- Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.

Informacje
  • Fundusze pozabudżetowe1
  • Rada Miasta i Gminy
  • Kórnik w mediach
  • Kórniczanin
  • sm
  • GO
  • KDN 2019
  • POP
  • Muzyka z Kórnika
  • Platforma zakupowa dla dostawców Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
  • Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Kórniku
  • BOGK2018
  • Mapy
  • Enea