Kontrast
Rozmiar czcionki
Zapytanie ofertowe
na zakup altany parkowej o minimalnej powierzchni
Oferta powinna zawierać koszty montażu oraz transportu do miejscowości Skrzynki (gmina Kórnik, powiat poznański, województwo wielkopolskie).
1. Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty (netto i brutto),
- termin ważności oferty,
- czas realizacji zamówienia,
- okres gwarancji,
- opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym wraz
z załączoną wizualizacją.
- miejsce realizacji zamówienia: miejsce realizacji Projektu – Gmina Kórnik, Skrzynki,
ul. Poznańska, działka nr 57/14.
- termin realizacji zamówienia do dnia 31 sierpnia 2014 roku.
3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający (Beneficjent) będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający (Beneficjent) będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa – 100%
4. Forma złożenia oferty
Oferty należy przesłać/złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zał. Nr 1) do dnia 4 lipca
2014 roku, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Kórniku, Plac Niepodległości 1,
62-035 Kórnik.
5. Termin ważności oferty
Termin ważności oferty winien wynosić min. 30 dni.
6. Osoba do kontaktu
Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Anna Biernacka – kierownik Wydziału Funduszy Pozabudżetowych Urzędu Miejskiego w Kórniku, tel. 61 8-170-411 wew. 694, uefundusze@kornik.pl
Kamila Pawłowicz-Rolnik – inspektor w Wydziale Funduszy Pozabudżetowych Urzędu Miejskiego w Kórniku, tel. 61 8-170-411 wew. 695, e-mail: fundusze@kornik.pl
Formularz ofertowy na zakup altany - pobierz
Utworzono 18-06-2014